miercuri, 3 iunie 2009

Ambrozie si nectar!

Actul de a te hrăni este definitoriu pentru fiinţa umană, iar fiecare dintre noi valorifică în felul caracteristic acest gest. El poate fi banal, făcut din rutină, necesitate sau grabă, dar poate să ne fie drum spre lumi nebănuite atât prin calitatea ei, dar mai ales prin ceea ce semnifică şi ce sugerează.
A te hrăni înseamnă în esenţă a consuma din calitatea si semnificaţia alimentului şi a (te) împărtăşi din acestea. Cum ar fi pentru noi să ne hrănim cu ambrozie şi nectar? Am apropia de noi vremea zeilor şi i-am face să ne surâdă!

De câteva săptămâni ambrozia şi nectarul,adică lăptişorul de matcă şi păstura sunt nelipsite din alimentaţia mea. Nu ştiam prea multe despre ele, în afară de faptul că sunt produse apicole şi astfel deosebite prin natura lor.
Acum, ocupându-mă de ele direct sau indirect sau, mai degrabă spus, rezonând cu ele, am aflat despre calităţile lor extraordinare. Cecetători şi oameni de ştiinţă nu se sfiesc să le considere "produse minune" sau "panacee universale".

Eu le "consum" cu mare bucurie, ca un ritual zilnic. Îmi încep ziua cu o cană de lapte crud cu miere şi cu un gram de lăptişor de matcă. Peste zi, când foamea mă încearcă sau când simt oboseala încolţindu-mă, scot din cutia magică păstura şi mă energizez în câteva clipe.
De asemenea recomand aceste produse tuturor oamenilor. Sunt extraordinare şi participă prin darurile lor la păstrarea armoniei şi sănătăţii corpului, minţii, sufletului; iar în cazul multor boli participă cu succes la vindecarea lor. Chiar fac minuni şi sunt recomandate pentru multe afecţiuni fizice, pentru cei ce au probleme cu stresul sau alte probleme psihice.
Nu degeaba sunt supranumite AMBROZIE şi NECTAR.
Şi mai mult decât pot să le recomand pot să le şi procur la un preţ de piaţă minim pentru oricine le doreşte.

Un comentariu: